..

Blää, vart inte så speciellt glad när alarmet på mobilen ringde kl 7. vafan börjar man skola så tidigt för?!
Fick lite gjort på marknadsföringen iaf, skönt det =)

Drog på step in med Wollan och Emelie innan specen för att få det bortgjort så man slipper göra det efter :)
Vi ska nämligen ha halva tiden innebandy och halva tiden på gym, så lika bra att passa på när man ändå har hål.

Det enda jag ser fram emot på torsdagar är Combaten ikväll!
Är typ lycklig varje gång jag kommer hem och vet vad jag ska göra ikväll : )
Sen blir det också lite matteplugg, SISTA PROVET IMORGON! hoppas jag klarar det :D

Var SÄMST väder idag också, först regnade det, sen började det snöa och den blev det snöblandatregn!!
varmt var det iaf så ska inte klaga : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0