I'm fallin even more in love with you

Var så oerhört skönt att få sova ut idag, vaknade kring 11 och kände mig riktigt utvilad :)
Gick upp och gjorde mig frukost och slog på en film.
Sen har jag bara degat runt idag, varit och handlat med mamma osv, ska vara duktig och hjälpa henne med maten ikväll och så ska jag julstäda mitt rum, behövs! haha
Annars så vet jag inte vad som händer ikväll, blir en lugn kväll iaf. Är less på allt jävla festande så behöver verkligen en vit helg : ) Blir kanske lite gitarrlir med Jeppe eller så är jag med Anna, beror på när hon har bakat klart =)

Nu ska jag gå och fortsätta städa och känna mig duktig!

Ha en bra dag och kväll : )

You are the music in me ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0