Sista veckan på 2008

Jao, fan vad skönt att året 2008 håller på att rinna ut, inne på sista veckan på det här året : ))
Har varit ett uppochner år för mig, sista halvan har mest bara varit skit! därför jag bara vill att det ska bli 2009 NUUUUUUUU!

I lördags for jag till lule, hittade EN tröja. Men var så kaos så jag fick ont i huvudet. tur att vi ändå for i rätt tid så vi for hem när den värsta rusningen var =) bra timing!
Sen drog jag vidare till Harads, Sebbe och Gurra skulle ha fest. DET SÖG!!!!! folk sneade och allt gick bara över styr.
Jaja, alla fester kan väl inte alltid vara bra?!
For hem med Sofie vid 1, for på statoil och köpte lite mat, gudomligt gott : )

Nu sitter jag här på mitt skitjobb och gör inte ett piss som vanligt, är trött som fasen. Hade lätt kunnat somna här.
Aja har suttit av 2 timmar, bara 5 kvar ; ) wiiihoo!

Hörs sen =)
PÖSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0