skit också..

Lyckades försova mig idag, bra jobbat Rubban!! Carro ringde och väckte mig kl 10. Kände att det inte var någon idé att ens åka dit, för vi har ändå hål och sen specialidrott, så pallade inte!
Blir ändå två pass ikväll så jag tränar nog så det räcker och blir över =))

Har faktiskt varit lite hurtig idag och gått på långrpommis med vovven! inte varje dag man ser mig ute och gå inte, men vad gör man inte för dom där "små" liven ? ; )
Var faktiskt underbart skönt att vara ute och gå, få lite frisk luft och tid att tänka.
Det snurrar runt massa tankar i mitt huvud nu, vet inte om det är bra eller dåligt dock.
Träffade nå bygg 2or på vägen hem, skojsigt!!

Nu ska jag sätta fart och försöka röja i mitt rum, mäklaren ska hit nån dag, och vill verkligen inte bo kvar här, så gör allt för att få det så fint som möjligt ; ))

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0