hoho

Har inte haft tid att sitta vid datorn den här helgen, ursäkta men ska komma en riktig uppdatering nu!!

I fredags låg jag hemma till typ 5-6, då kom Matte och hämtade mig så begav vi oss mot haraIds.
Pratade lite med Petter och Sara. Skönt att få massa sagt!! Finns ALLTID här för er : )

Efter det kom Matte, Anna och Jonas och hämtade mig, vi begav oss lite mer mot staden, Bredåker!
Där var det en jävla fest ; ) Jag, Anna, Helena och Matte for sen och hämtade Ida i Heden så hon också fick smaka på festligheterna i Brekka!!!
Kring 2 hämtade jag och Matte nå fyllon i djupträsk och skjutsade dom mot stan.
For sen hem och hämtade mina skotergrejer och begav oss mot Bredåker igen =)

Vaknade kring 9 på lördagsmorgonen, trots att vi kom till Bredåker kring 4, men var pigg så : )
Vi for ut och grillade och mös ute på isen, skönt väder måste jag säga.
Efter att ha blivit ganska så blöt på röven efter bobåkandet efter skotern så gick jag och Anaabanana in och vilade lite.
Det bjöds senare på påskbord och massa gott, taack för det : )
Sen satte vi oss i soffan och såg Robinson och käkade massa med godis.
Bastun väntade oss sen, sååå skönt!!
Markus kom och hämtade mig kring 1, slocknade direkt när jag kom hem och sov 10 timmar fram : )

Nu orkar jag inte skriva nå mer, tror inte jag glömt något. Och jag har inte fått nå bilder heller så orkar inte lägga upp några, kanske gör det sen isf. Så håll koll i bloggen efter bilder ; )

SE YAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0