I'm holding you closer than most, cause you are my heaven.

På något konstigt vis kan jag inte bli less på Ron Pope - A drop in the ocean, haha : )

Igår kom Åberg till moii. Sen kom Markus så fick vi skjuts till honom.
Spelade lite wii och sen kom Bobban, ha ha ha säger jag bara... Tur hade vi som inte dog iaf!!! usch
Vi for till läggan igen vid halv 1.

Vi for och tränade imorse, skönt att få göra bort allt på morgonen så man har hela dagen framför sig : )
Markus kom och hämtade mig vid 1, sen for vi och hämtade Anna och begav oss till Luleå.
Hittade ett par nya jeansleggings, behövdes då mina gamla sprack.

Nu sitter jag här och ska försöka plugga, har sagt det ända sen i måndags, nu måste jag ta tag i det.

Hörs sen : ) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0