soool : )

Jag och Åberget for och såg film hos macke igår, filmen söööööög och jag var så trött så jag knappt orkade hålla ögonen öppna. När vi kom hem däckade vi på en gång.

Imorse drog vi på spinning och pump, skönt att träna på morgonen. Då blir man pigg och har samtidigt hela dagen framför sig sen : )
La mig i soffan när jag kom hem och skulle se SM-finalerna i Innebandy. Damernas match var så tråkig så jag somnade och vaknade inte förren den var slut, skönt =) Herrarnas var bättre, AIK VANN :D:D:D:D

Jonas skjutsade hem mig för ett tag sen, har varit skönt att få bo i stan i veckan. Vill ha egen lägenhet... Ska tjata lite på mamma tror jag ; )

Vettefan vad som händer ikväll. Blir nog Wildkids och Robinson chill här hemma : ) har trots allt knappt varit hemma på hela lovet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0