Tjoo

NUUU kommer en uppdatering, Anna ; ) haah

Har varit så bra väder ute så jag inte har orkat uppdatera, måste ta vara på solen : )
Men ska berätta lite kort om vad jag gjort på senaste =)

I måndags for jag till JUEEE och såg tv med Ida, Marri, Mimmi, Johanna, Joel och Matte.
Marri blev sugen på Max så vi drog dit och träffade andra hälften av klasskompisarna också, skooj!!
Vi åkte sen till Matte och chillade, kring 4-5 kom jag hem =)

Igår vaknade jag väldigt sent pga att jag kom i säng så pass sent.
Såg One Tree Hill typ hela dagen sen åkte jag och tränade.
Efter träningen drog jag till Joels lägga som jag ska få låna medan han är i Björkis och åker skidor =)

Ikväll ska jag träna och sen får jag finbesök : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

YEAH !!härligt

2009-04-16 @ 16:43:38
URL: http://annaaaberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0