Tjoosan



Igår fick jag finbesök minsann =)
Emil, Marcus, Tommy, Emelie och Johanna kom och såg lite tv med mig.
Tommy drog vid 11 medan vi andra satt kvar och såg på någon film, efter ett tag somnade jag för jag blev så trött.
Marcus väckte mig med att kleta kladdkaka i mitt ansikte, kuul =)

Vaknade tidigt imorse, 06.48 vaknade jag av mig själv?
Vet inte vad som hänt med mig, jag som brukar vara så morgontrött.
Fast jag lyckades somna om till kvart i 10 så det var lugnt, är utvilad nu!

Ska snart bege mig till Björknäs för att se Bredåkers match, Ska göra Joel sällskap.
STACKARN som stukat foten och inte kan vara med ; ) hahah

IKVÄLL blir det Jesus Christ Superstar!!! Det ska bli såå kul att se : ) har längtat hela veckan.

Nä ni, nog med uppdatering. Ska gå och göra mig lite fika, sen kommer Marri hit och provar lite klänningar :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Någon till som också gillar oth ?:)

2009-04-05 @ 10:22:08
URL: http://sofiaahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0