yeeeo

Mamma drog upp mig kring 8 imorse, hon ville att jag skulle följa henne till luleå.
Upp och fikade och såg ett avsnitt one tree hill, sen bar det iväg mot storstaden.
Hon gick in på Lindex och hittade det hon skulle, sen hem. Min mamma är kul att shoppa med, not..

La mig i soffan och såg one tree hill igen, beroende som jag är men det är så bra så ååååh : ))
Blir nog jag och dom där boxarna som kommer höra ihop nu i påsk då verkligen alla har dragit åt fjälls.
Emelie har fått ta alla mina skoterkläder + skor så blir inte att vara ute så mycket för min del heller, dum jag är..
Eller snäll jag är som lånar ut mina grejer, men dum som gjort att jag själv inte kan vara ute :D jaja.

Ikväll har jag faktiskt inga planer, eller joel sa att det var häng, så får se vad jag gör.
Annars har jag ju alltid mina boxar ; ) hihi



Måste faktiskt erkänna att jag var lite söt då jag var liten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0