Flyttpaacka

Jag och mamma har flyttpackat hela dagen.
Oj så skoj det är :) Skönt att få göra lite annat än att sitta här och tänka på allt skit.
Hittade massa bilder från då jag var liten och även från då mamma var liten :)
Så mycket minnen det finns i kort alltså. Tror faktiskt på ordspråket "En bild säger mer än 1000 ord"
Ska bli så himla kul när vi fått rensat allt skit, fått flytta och sen fått in massa nytt i lägenheten.
Kommer bli toppen. Få starta om på nytt. Just det som jag behöver nu!

Har ingen sladd till mobilen så kan tyvärr inte lägga in några bilder..
Måste skaffa mig en ny mobil så jag kan ta lite pix :)


Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0