Jaa..

Skit också, känns som att jag kommer åka på en förkylning..
Är riktigt slemmig i halsen och nyser hela tiden.
Får hoppas på att det inte är svininfluensan bara, men det blir nog bra :)

Klev upp tidigt idag för att hjälpa mamma att städa.
Vi har visning på huset ikväll så lika bra att hjälpa till så man får flytta någongång!
Kan inte annat än hålla tummarna på att vi får sålt huset, så jag får egen lägenhet och får slippa allt gorm här hemma och passa bussar hela tiden. Blir nog en stor lättnad den dagen jag får nyckeln till min första lägenhet :D

Nu ska jag fortsätta städa lite och sen slå på en VHSfilm, för våran video har börjat funka ; )
VHSfilmer är kult!! Igår såg jag, När karusellerna sover. Mycket bra Julkalender : )


JAG VILL TA STUDENTEN IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0