TJOHO

Tycker helgerna bara flyger förbi, helt plötsligt är det måndag igen.

Dock har jag hunnit med ganska mycket denna helg :)
I fredags så jobbade jag till 18, sen blev det kalas hos Caroline.

I Lördags
blev det innebandy för hela slanten. Drog till Kalix för att se DM i innebandy!
Ska fan sluta se innebandy för blir så jävla sugen på att spela själv. Men snaart! :D
Kom hem vid 7-8 tror jag. Såg lite tv och sen slocknade jag tidigt! Skön lördag

Min söndag såg ut som alla mina söndagar brukar se ut. Låg i soffan hela dagen och såg tv,
åt mat och bara slappade! Fast jag drog på step in och körde spinning också. Så lite hurtig var jag ;)

IDAG ska jag äntligen spela inneandy!! :) Som jag har längtat


Sävast IBK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0