ett mirakel att jag ens kan gå :D

jadu, träningsvärk har jag då. Fast jag kan gå!! =) ett under hahah.
tar däremot typ 5 minuter för mig att ta mig upp från en stol när jag har suttit ner, så min säng är min bästa vän just nu ; )
tur att det är bra program på tvn ikväll ;D

FAN VAD JAG HATAR VÄDRET!!! kan det inte sluta växla från sol till regn och åska hela tiden?! det räcker med att det är soool jämt : ) hann iaf ligga ute en timme, tog kanske lite på min bleka kropp ;b

fick nå jävla cp ryck idag också, skrek som fan på pappa, bara för att han var jävligt irriterande och stod och sjöng :o sen så började jag tänka på massa saker och låg i min säng och grät i säkert en timme. Vet fan inte vad som händer med mig, ena stunden är jag sjukt glad, och andra så är hela mitt liv åt helvete.

miss you alot..

 

Jag och Marreee på haradsdagen ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0