hard work work!

njaa, mitt jobb är inte hårt, men jävligt tråkigt =) sitter här och gör ingenting i princip.
Nöter internet är väl det mesta jag gör, sitter och filosoferar och pratar i telefon : )

min helg var väldigt lugn, ganska skönt för det behövde jag :D fredag så umgicks jag med emelie, lördags var jag med emelie och gurra ;> vi såg the notebook, dom hade sett den men inte jag. den var sjukt bra : )) verkligen värd att se. drog hem vid 10 för jag ville inte störa turturduvorna allt för mycket. Såg film med mamma då, göta kanal 2. den har jag redan sett, men ganska trevligt att umgås med mamma ibland ;D gick och la mig jävligt tidigt, typ vid 12. var sjukt trött.
vaknade vid 11 på söndagen, utvilad : ) gjorde inte ett piss på söndagen, såg tv hela dagen och kvällen ;b var en bra film på femman, mamma vid 16 tror jag den hette. trodde det var någon dokumentär men var visst en film. Den var faktiskt jävligt bra, lite sorlig i slutet men ;>

Inneträning imorgon :D:D och fys.. haha aja, lika bra att börja bygga upp allt man tappat nu. behövs verkligen! inte lika kul dagarna efteråt men : ) sen blir det nog middag hos mig osv, lite pdol planering och så :D kul att träffa alla brudar igen, var ett tag sen vi alla umgicks ordentligt ;b kommer bli en bra kväll med dom jag älskar mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0