herreeegud =)

Dagen startade med att jag försov mig, igen! fast idag var det lite med flit för jag orkade inte åka buss =) mamma skjutsade mig ;D jävligt lugnt på jobbet, är ju alltid det, men idag kom det typ 3 pers på den tid jag jobbade.
var kässt väder när jag vaknade, så tog på mig värsta mycket kläder och jacka. men sen sprack det upp och blev svinbra väder, då blev jag lycklig : ) var hemma vid halv 2, hade inte käkat ett piss på hela dagen och jag tror faktiskt aldrig jag uppskattat mat så mycket som idag.
Drog av mig kläderna på dirren och på med bikinin, sen la jag mig ute på studsmattan och lyssnade på lite musik. min ipod är borta :( vet fan inte vart den tagit vägen :o aja, låg där ute typ 2 timmar, sen blev jag less och gick in och la mig och sov ett tag tills träningen började.
Var sjukt jävla taggad på att få börja med boll och klubba, och att spela på nya arenan : )
det började med att jag och emelie gick vilse.. hahaha men tillslut så lyckades även vi ;) inte lätt när det är svårt!
jag som var pepp på bara boll och klubba blev genast besviken när jag kom in i hallen. skulle bli fys först, och otränad som jag är så gick det som det gick. kommer vara jävligt glad om jag ens kan gå imorgon : ) var sjukt jävla kvavt i hallen också. sen efter en timmes benfys så skulle vi köra nå teknikövningar, allas ben flög som dom gjorde och tror alla kände sig som flodhästar när dom sprang. till råga på allt så var tidningen där och fotade också! haha inte så kuul ;p
Men jäävligt skönt nu när allt är över : ) är faktiskt rätt stolt över mig själv som gjorde alla övningar fullt ut! inte varje dag man ser en rubban kämpa på med fysen :D sen hur det gick med boll och klubba behöver ingen veta ; )

är glad idag faktiskt :D vädret är underbart och livet leker!! : ))

Fernando Torres, min ögonsten ;-*

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0