me and my bad luck!

jaa, blev ingen piercing igår. Hade kunnat göra det, men då hade jag inte fått sola på hela sommaren, så det var inte värt det. Tänker ju inte precis gå runt som den albino jag är nu! nejnej, ska börja bättra på brännan nu : )
Jag och min otur dök upp igen....
Sara däremot var modig och drog en piercing i tungan :D i'm so proud ; ) själv vågade jag inte kolla : )) hhaha

Såg klart One tree hill säsong 4 igår, för andra gången : ) är verkligen världens bästa serie, man fastnar direkt och lessnar aldrig. Så för er som inte sett det så rekommenderar jag det verkligen : ) Sista avsnittet i 4an är verkligen jätte sorgligt, grinade mig igenom hela avsnittet nästan.


Jag saknar min Alfons jättemycket!! fattar inte hur han kunde lämna mig bara sådär?!? utan att ens låta mig säga hejdå.
känns riktigt piss när man tänker på att någon man älskade så mycket aldrig kommer komma tillbaka. Även fast jag vet att han har det bättre där han är nu än vad han hade när han levde. Men finns folk här nere som behöver han här nere också, som jag behöver nu. Han var verkligen min bästa vän. Vilket jag inte trodde från början eftersom jag inte alls ville ha en hund. Men nu har jag helt bytt uppfattning om det.

I need you more than ever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0