myysigt!

i tisdags hade vi inneträning : ) och till vår stora glädje så var våran fystränare inte där, jaa vi kör bara med klubba och boll tänkte alla. Men nej, våran tränare körde fys med oss. även fast han inte är fystränare egentligen. Blev lite lättare fys än vad vi brukar ha, men ändå jobbigt ;b sen körde vi med klubba och boll, var sjukt kul faktiskt! gick rätt bra för mig om man jämför med första träningen, passen börjar sitta som dom ska och nu kan jag skjuta som vanligt igen : ))
Efter träningen så tänkte vi ha pdolmiddag hos mig, en liten tradition där vi planerar pdol osv. Blev inte så mycket planering, men kul hade vi iaf. Grillade och åt massa gott : ) synd bara att alla var tvungen åka hem så tidigt för att alla jobbar..

Är så jävla tråkigt att man aldrig umgås med sina kompisar nu på sommaren när alla jobbar, är ju då man egentligen ska vara ledig och umgås eftersom att när man går i skolan så har man fullt upp med det och det är högsäsong med innebandyn så träning typ 4 gånger i veckan. Men förmodligen slutar alla jobba innan augusti börjar. Så lite hinner man ju umgås som tur är ;> vet inte vad jag skulle ta mig till utan er <3

Igår så fick jag sluta tidigare, kl 6 istället för halv 11 =) var jävligt skönt!! Efter maten for jag ut och sprang, med nya!! joggingskor. Var inte så lyckat, för nu mår mina hälar inte alls bra, fetingblåsor på hälarna och dom är ju inte små heller ;s inte så mysigt :p haha men ändå hurtigt av mig att ens ta mig ut. Jag som annars är så lat :D

Idag händer väl inte så mycket skulle jag tro, sitter på jobbet just nu, slutar kl 6, sen tillbaka vid 9 och jobba till halv 11 ;s dom här tiderna suger!! mycket bättre att jobba från 7 till 1 : ) Men det kommer jag göra nu framöver, är bara den här veckan jag jobbar såhär, så får väl stå ut ;b


Heaven is a place nearby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0