Release me from this curse I'm in, tryin' to maintain but I'm struggling

Ja fyfaan vilken helg säger jag bara =) över alla förväntningar, även fast allt inte gick så smidigt till ; )) hahaha.
Fredagen började med jobb som vanligt. kom hem vid 2 och tog mig en liten pnap för att orka med kvällen, riktigt skönt var det. Vid 4 begav jag och pappa oss mot piteå, där Sara, Terese, Johanna, Carro, Marri och Vickan väntade. Middagen på Subway går inte att beskriva, den var så underbart god! Vid 6 så dök 2 till mongos upp, nämligen Emelie och Wollan ; )
Tror vi korkade upp sjukt sent, vid 7 eller nå. När vi fixat färdigt oss drog vi på förfest till Saras syster Nina =) mycket trevligt folk!
Vi drog till området vid 10, såg lite av Adam Tensta och begav oss sen vidare mot Håkan. Han var helt okej, gillar inte riktigt hans musik men vad gör man inte när alla andra vill se han? ;D
Jag och Wollan drog vidare till kittelfjäll sen efter att vi alla splittras(som vanligt). Träffade E och satt och drack Ooze och bara mös på! Wollans nya smeknamn är lagkaptenen förresten ; )
Vi drog sen vidare mot TAKIIIIIIIIDA!!!
ojojojoj säger jag bara. så sjukt jävla grymma dom var! dom var så jävla bra att jag började grina. Jag njöt av varje sekund!!!! =))) dom som inte såg dom missade verkligen något. Det enda som var dåligt var upplägget, populäraste låtarna först, sen Curly Sue i mitten? :o sen de mindre populära sist. Aja, dom var lika bra iaf ; )
Kvällen slutade med taxi hem och slagget i Saras pappas vardagsrum : )

På lördagen vaknade vi vid 10 och INGEN mådde dåligt! bra gjort brudar ; ) Vi drog in till stan för att käka brunch och shoppa lite grann. Blev en underbart god skagenmacka på ett apfint café! Fick även med mig ett par skor och en väska hem =)) Solen stekte på som fan så vi tog våra luftmadrasser och la oss ute och stekte lite, vilade och lyssnade på musik! Middagen bestod av Lövbiff och Pottesallad, göttans :D
HAAH skulle göra en kullerbytta när vi körde ölspelet, tror det var årets syn faktiskt, ni missade nå =)) hahahah.
Vid halv 8 drog vi till Saras syster igen. Oturen verkar inte vilja lämna mig. Nej inte det, jag och wollan gick med finfina kvantumpåsar i handen som det inte var mat i, när vi såg att polisen körde förbi. Klart som fan att dom stannade då. Tog av oss våra cider. Blev sjukt jävla arg och började käftas. Tror inte polisen var så glad på mig. Sen trodde han att min mamma skulle bli arg på mig, så jag ringde henne så han fick prata med henne. Det enda hon gjorde var att garva. IN YOUR FACE polisäckel!!!!! ; ) aja, det löste sig iaf. Förfesten hos Nina var väldigt niice! blev lite arg bara när jag missade halva uggla, sorry! Han var också sjukt bra, kort som han är så såg man ju inte speciellt mycket av han. Men tur att man inte är döv så man kan höra han :D
Såg inga mer artister den kvällen, spenderade mesta tiden med att antingen springa runt kändes det som.
Lördagen var jävligt kul, trodde det skulle bli tråkigare än vad det var. Men det blir ju vad man gör det till =)
Kvällen slutade med Souvas och en frusen Rubban. Blev taxi hem igen, tror seriöst jag hade avlidit om vi hade gått hem. Lovar att det nästan var minus grader, fast bara nästan ; )

Fick med mig två rosor hem från lördagen också. Tror aldrig jag blivit så glad över att ha fått något! tack : ))

Underbar helg spenderad med dom jag älskar mest, synd bara att inte alla kunde komma ;/ (Mimmi, vi skålade åt dig med!) Nu väntar LK och det ska bli minst lika roligt som PDOL, vi är bäst på fest ; ) Enligt mig iaf, är med er jag mår som bäst <3 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0