take me awaaaay =)

fyfan alltså vad jag vill utomlands!! nog för att det är svinbra väder här nu men det är ändå speciellt med att vara utomlands. något speciellt som jag älskar : ) underbart att få komma bort från den här pisshålan. är verkligen nå jag behöver ;b

just nu sitter jag och funderar om jag ska orka pallra mig till lule eller om jag bara drar in till stan. beror på om jag får med mig nån av mina latkorvar, dom ligger och sover än tror jag, eller så dissar dom bara mig (:
aja får se, måste köpa hårspray och volympuder !! är i stort behov av det just nu ;b

igår tillbringades kvällen med en viss emelie rönnberg, vi käkade fläskfilé och potatisgratäng, bra jobbat ;) var riktigt gott faktiskt för att vara oss =) haha. sen la vi oss och kollade på tv, paradise hotel gick på typ tv 400, var jävligt längesen man såg det så ;>
Ikväll ska jag nog och spela minigolf med emelie och gurra, inget är spikat än så vi får se : ) blir ingen hemmakväll för mig har jag bestämt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0