Take me to a place where i belong =)

JAJAJ!! ta mig härifrån, orkar inte med skitboden längre : ) kan vara överallt förutom här! fast helst är jag ju i stockholm : )
Är gaaanska så avundsjuk på sandriii som är där nu! cp unge =))
Hade inte varit helt fel om det låg nå flygbiljetter till ett varmt land i min blevlåda heller ; )

Kom och tänka på hur mycket jag saknar mina kusiner, var jämt nere hos dom när jag var liten, gick på grönan typ varje dag och bara njööt! varför fan är vi inte där oftare? är dom som får komma upp hit EN!!! gång om året :o alldeles för lite enligt mig, fast är iof bättre än ingenting alls =)

vädret är piss som vanligt, tror inte det kommer bli någon sommar iår?! :o kan ha varit max 7 soldagar denna sommar! uschusch. Vem fan säger att svensk sommar är den bästa? den som sa det borde vara en idiot, vem önskar sig en sommar med regn och stora svarta moln på himlen? inte då jag iaf =) När det är sommar är det meningen att det ska vara så varmt så man kan bada, och på toppen av det ska solen skiiina som aldrig förr : D
Ibland har man tur att man jobbar när det är såna här pissdagar, lika bra att tjäna pengar på att sitta och dega vid datorn än att sitta hemma och dega vid datorn och inte tjäna nå alls =))
10 days to gooo!!!! ;>

min mobil mår bättre än någonsin nu, tror faktiskt den behövde sig ett bad, den var lite skitig! men nu funkar den, pappa satte den på tork åt mig i någon timme så all fukt for ur den, sen var den som ny igen. tur för mig för jag hade inte orkat köpa någon ny : ))

pdol i helgen, lär bli ööös som fan !! är taggad till 1000 ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0