tiden bara rinner iväg

Min otur var framme IGEN. Går verkligen inte bra för mig ;s haha igår när jag skulle gå in genom dörren på jobbet, så lyckades jag ju såklart smälla igen dörren på fingret... tack för den blånageln som i ett senare liv kommer lossna.

ja, tiden går fort just nu, snart är sommaren över. Innan den ens har börjat :o Ibland känns det faktiskt skönt att jobba, även fast jag är riktigt less på det här skitstället!!! 14 days to go ; )

Vill verkligen ha lov nu, få sova ut på morgonen och inte känna att man är tvungen att göra något. Jag hinner inte ens träffa några kompisar längre pga jobbet. Fast jag är ju inte ensam som jobbar just nu men är så tråkigt ;/ Man kommer hem, ser lite tv och går och lägger sig. Sen börjar man jobba och då är hela dagen förstörd efter det.
Fast ska inte klaga, för pengar är jag i väldigt behov av!
Sen bär det nog av till mitt älskade sthlm!!! gud vad jag älskar den staden alltså : ) Någongång i mitt liv ska jag flytta dit!
Den här hålan orkar jag verkligen inte med nå mer, allting som händer här leder bara till bekymmer senare.

Jag vill göra mycket med mina pengar har jag kommit på. Jag vill shoppa MASSOR av nya kläder, fast inte i Boden eller Luleå, för där finns det ju inte ett skit!!! Blir antingen GBG eller STHLM då =))
Jag vill utomlands. Fast det ska jag också. Jag hoppas det blir av iaf :DD som det ser ut nu så drar vi i slutet av sommaren : )
sen MÅSTE jag köpa mig en ny dator, tror inte det finns någon segare dator än min, sen är fläkten i datorn trasig så den låter som en helikopter typ :o irriterande som fan. Fast jag vet fortfarande inte om jag vill ha en bärbar eller en stationär. Lutar mot bärbar för det har man mycket användning för i senare liv.

Jag tänker framåt, inte varje dag det händer ; ) Är mer en sån som tittar tillbaka till förr och ångrar allt jag gjort och inte gjort. Ska bli ändring på det, jag mår bara dåligt själv av det. Ska faktiskt börja tänka lite på mig själv och göra det som är bäst för mig! Kommer nog lyckas bra med det, iaf i början =)))

PDOL SNAAAAART =) så sjukt laddad, kommer bli grymt!! ;>> Fest och helhelg med dom bästa, ingenting kan slå det <3
Att Takida kommer dit är som en dröm som går i uppfyllelse. Wiiie, kommer bli gryyyymt (:


I MISS YOU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0