weeekend!

Har varit en ganska fullspäckad helg för mig, sånt gillas (:

Fredagen började som vanligt med jobb. är ganska så sjukt less nu! 11 dagar kvaaar : )))
Sen for jag hem och solade lite, duschade åså innan jag fick finbesök. Emelie och Terese kom över på middag, ensam som jag är  ;D blev grillad fläskfilé och pommes, det knullade i munnen som frelle hade sagt ; )
Efter det drog jag och terese till luleå för att se Mamma mia. Sjukt längesen jag var på bio och filmen var sjukt bra ;> värd att se!! trots våra platser längst fram så stod vi ut hela filmen ; ) Vi drog sedan på båten i väntan på bussen, träffade tess broder och fick se han blanda lite drinkar, nästan så att man blev sugen :D
Bussen tog oss till sävast där vi for och hämtade camping grejerna, vi skulle ju ut och campa på lördagen ; )
Hemma så var det någon som hade brytit sig in i mitt hem och ändrat lite på mitt skrivbord. Och självklart visste jag att det var emelie, även fast jag blev lite orolig : ) hahaha hon och marri gömde sig under min säng bland dammråttorna och fick sig ett himla gott skratt kan jag tro hahah. Ryding kom sen och hämtade oss och vi for iväg till terese.
skön kväll så att säga (:

på lördagen vaknade vi vid 11 tror jag, var jävligt pigg för att vara jag :D vi duschade och gjorde oss lite iordning. Vi skulle ju såklart på beachparty i HARADS ; ) ahhaha, campare som vi är hade vi packat ner tält, sovsäck och massa mat ;D Men mat gillar vi så blir aldrig för mycket :D Vi tog bussen dit vid 3.
Väl framme så for vi ner och kollade lite beachvolleylir och chillade, fick i oss nån cider osv : ) drog upp och käkade medans marre och sara fixade sig och sen ner igen. Sen kom wollan från sin stuga utanför harads och festade med oss.
Vi drog ut med båten för att hämta en volleyboll som höll på att försvinna med älven, tess var riktigt duktig på att ro ; ) smart som jag är hade jag inga fickor på mina kläder så jag la min mobil i min bh. Sen när jag skulle hjälpa att dra upp båten på land så böjde jag mig ner, och såklart for min fiiiiina mobil ner i älven, snabb som jag är fick jag fort upp den och tog isär den. Var nog det som gjorde att den funkar lite halvt nu ; ) pappa har torkat den lite mer så den är på G! men är inte så ovanligt att det händer mig något sånt. Allid är det nå =) haha
Kvällen slutade med deeptalk i vårat vackra tält ; ) 
Var en riktigt kul kväll faktiskt, även om det hände lite saker här och var : )

 
bjuder på en lite gammal bild =) Valborg -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0