wiiiie =)

I fredags spenderade jag min kväll med först Ryding, sen for vi hem till mig ett tag. Sen kom Emelie och Marri : ) Vi såg the ring 2, var typ sjuk film!!! Marri blev trött så hon drog hem och Ryding drog hem mitt i filmen den tråkmånsen ; ) haha
Emelie drog hem vid 1, men fick direkt ett sms om att 4 st från Piteå var ute på roadtrip till Boden och dom skulle komma hit?!?! vafan åker man från Piteå till Boden mitt i natten? :o Aja, Emelie kom förbi igen eftersom att jag var ensam hemma. In kom sen Jim, Jonas, Marcus och Jens. Dom hade den briljanta idén att vi skulle dra till sanatoriumet i Sandträsk, och självklart följde vi med. kl halv 3 på natten typ! ;> För första gången vågade jag faktiskt gå in dit, var iof ljust ute men var ändå sjukt rädd :D haha källaren vara bara äcklig! tur att jag aldrig ska in dit nå mer : ))
Vi var väl hemma vid 4-halv 5 :p Emelie orkade inte dra hem så hon slaggade hos mig. Alltid trevligt med nattbesök ; )

Vaknade vid 1 på lördagen, av ett samtal från en viss Miss Männistö. Hon frågade om vi skulle hinna till bussen för att åka till luleå, men nej vi låg och sov ;p Tror inte hon var så glad på oss när vi glömt att säga att vi inte orkade åka =)
Sen så ville Terese att jag skulle följa henne på Farmen på kvällen, och jag som aldrig bangar nå följde såklart med : )
Fick nå jävla kaffelikör av mamma, smakade S K I T rent utsagt! fyyyfan. inte för att det är meningen att man ska dricka det rent men ^^, Var en helkul kväll faktiskt med mycket bra folk och bra musik : )
Var dock inte så roligt att vakna upp igår.. haha smällar man får ta ;D

Idag ska jag jobba till 1, sen far vi vidare mot luleå. Vet inte riktigt vilka vi blir. Sara, Tess, Ida, Johanna och jag vad jag vet =) Ska pierca mig, är sjukt jävla nervös. Är så nålrädd så kommer avlida typ ;s men ska fan övervinna min rädsla!! 
Aja, kommer bli svinbra tror jag : ) har ju med mig dom jag älskar mest av allt så <3

Nu ska jag fortsätta jobba =) hihi


Miss you every single minute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0