Sometimes people write things they can't say

fyyfan vad jobbigt det var att gå upp imorse, somnade kanske vid 2-3 och skulle upp kl 6, kände mig riktigt död och ville bara somna om. Och det gjorde jag också så jag missade bussen hahaha. men mamma fick skjutsa mig så jag kom i tid iaf : ) ibland är det tur att mitt jobb är så slött, speciellt när man är trött, för då kan man sitta och halvsova och bara chilla ;b slutade kl ett iaf, jäkligt sköna dagar ;b
När jag kom hem så ville jag bara slänga mig i sängen och dö, men då skulle resten av familjen till stugan och hälsa på mina kusiner från sthlm som är uppe nu i en vecka. Så jag följde med för att hålla mig vaken =) var jävligt kul att få träffa dom igen, även fast inte johan och eric var med. dom får jag träffa nästa år :D somnade i bilen hem, och somnade när jag kom hem, och efter maten. är helt jävla slut. Kommer inte kunna somna inatt ;s

Nu har Marri, Johanna och Krikko börjat sin vandring, jag hoppas verkligen det går bra för dom med vädret och alla myggen ;) sist jag pratade med dom så hade en bil stannat och gett dom 100 kr haha, dom var typ utanför råneå ;D

imorgon är det inneträning!!!! :D första för säsongen 08/09 : ))) ska bli jävligt skoj, börjar sakna att leka lite med klubba och boll. nu drar det igång på riktigt!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0