åååh

Jag är så jävla less på detta växlande väder! ena dagen är det svinkallt och minusgrader och andra dagen kan det vara plus?! antingen är det fan minus eller så är det plus!!!

Dagen började med specialidrott.. WIEEE! not. Vi var iaf 7 pers idag istället för 4 som vi alltid annars är.
Tråkigt bara att vi har sån jävla vinnarskalle allihopa så vi blir sura på varandra när vi spelar.
Käkade opalen buffé till lunch, sjukt gott : ))

Planerna mot Ayia Napa börjar bli verklighet, även fast killarna fortfarande vill till Alanya, MEN vi ska övertala dom. Ayia Napa är trots allt en bättre partystad, och det är väl det alla far på studentresa för? gör iaf jag =)
Så jävla skönt att åka utomlands, hade fan dödat för att göra det nu pga det här jävla vädret.
Thailand, Maldiverna, Hawaii, Florida, ja you name it. finns massa ställen jag vill till och det är NU!!!!
Helst till thailand, rena jävla paradiset! : )

Nu ska jag slå på en film och förhoppningsvis sova lite, är trött =) Gnatt

Kommentarer
Postat av: wolli

haha nog har man vinnarskalle alltid ;)

2008-11-18 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0