wonderful saturdayy : )

Min sista helg på lovet startade INTE bra, eller en nyttig fredag för att vara Rubban. 
Jag satt och pluggade halva kvällen, och jag umgicks med mina föräldrar, vilket verkligen inte hör till vardagen för mig.
Sen vid 12 på natten så hade jag så sjukt tråkigt så jag gick och satte i lite tvätt i tvättmaskinen OCH jag städade!
tror fan jag var lite sjuk den kvällen ; ))
Somnade nog tillslut vid halv 2-2.
 
Vaknade på lördagen vid 11, utvilad och bättre i halsen. Jag var glaad, visste att lördagen skulle bli bra : ))
Var och kollade lite derby med Emelie, Hanna och Vickan, Boden - Sävast. Var inte så spännande match förutom typ de två sista minuterna, Boden vann med 3-2 =)
Sen begav jag, Sandra och Tess oss mot tess för lite fix innan vi skulle korka upp ; ) vi lagade hamburgare och pommes, UTAN DRESSING!!! men funkade iaf haha. lyckades även bränna hamburgarna..
Hjälpte sen Sandra att fixa hennes trolldräkt, blev lite kort, men du var söt iaf :D
Folket började anlända till tess vid halv 7. Den sista vi inväntade var Johanna. Efter ett tags väntande fick jag ett sms av henne som löd såhär: jag vet inte om jag kommer.. får inte in min lins så tappade helt suget :(
Jag: MEN DU MÅSTE KOMMA! vi hjälper dig!
Hon: men jag råkade he sönder den också..
10-15 min senare så sitter Ida, Wollan och Emelie vid köksbordet och pratar. OCH VEM FAN SKRÄMMER INTE SKITEN UR DOM DÅ?!?!?!? haha jo, johanna. hon var så sjukt äcklig så fyfan =) haha

fyfan vilken rolig kväll jag hade, har inte haft så kul på länge : ))
Boddan var för en gångs skull också jävligt rolig, kanske för att det var sista gången det var? ; )
Lördagen slutade med häng hos frelle med Sara, Frelle, Freddan, Marcus och Terese. Joel var också förbi en sväng och käkade pizza, sen drog han hem, och tess var dyr och betalade taxi hem till sin lya ;)

Drog lite bowling igår, fyfan vad bra jag var ; )) typ första gången jag får 5 strikes och typ 10 spärrar :o hade turen med mig för en gångs skull :D haha


                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0