don't know when I'm going to smile like that again.

jag har då världens sjukaste humör. Ena stunden mår jag så underbart bra, men kan vända till att jag blir värsta deppig på bara några sekunder.. Tror jag vet vad det beror på, och jag är jävligt less det. Vill bara gå vidare och släppa allt det här innan jag blir ännu mer sårad. Jag mår inte bra av allt det här. Fattar inte att det kan vara så jävla omöjligt att gå vidare?! Visst, kanske inte har försökt så jävla mycket, men jag vill verkligen, även fast jag kanske inte är så bra på att visa det. Jag vet inte hur man gör, hela jag är snurrig..
På ett sätt slutar jag aldrig hoppas, vilket är helt sjukt för jag vet att det aldrig kommer bli som det var förr.
Måste släppa allt!

Trodde allt skulle bli så mycket bättre när jag fick komma iväg från Boden och allt skit här ett tag, men blev bara värre sen när jag kom tillbaka. Vet inte hur många gånger jag hoppats på att allt ska bli bra, och att allt kommer fixa sig, men det inte gjort det. Allt verkar vara helt jävla omöjligt just nu.
MEN eftersom att mitt humör skiftar så mycket, kanske min tur och otur också gör det nån gång? kan då inte sluta vänta tills jag får lite tur i mitt liv och allt kan vända!

Jag har världens underbaraste vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0