I used to smile and be happy, I'm not that girl anymore.

Helgen var helt jävla underbar! : )
Fredagen började med skola, och skolfoto direkt på morgonen.. var meningen att vi skulle ta vårat skämtfoto då, men då är det ju såklart det vanliga vi ska ta.. jaja, bara försöka fixa sig, dålig hårdag hade jag också! menmen, ingen som lär kolla iaf :)
Sen drog jag med Mimmi och Erika mot luleå, fick rusa igenom affärerna, hittade lite smått, en kofta bla! =)
Kvällen spenderades hos en Sandra Nilsson : ) fick massor med gott fika, och lirade lite GH, jag  var bäst om ni ville veta :D Sen kom ryding och hämtade mig och Emelie, vi skjutsade hem henne och sen drog vi lite cruising på stan. Träffade Anna och Lisa PÅ OK, eller var det brevid OK, Anna? ; ) dom verkade ha en väldigt rolig kväll! bra det ; )

Vaknade vid 9 på lördagen, drog in till luleå med Lisa och Camilla, hittade massor av grejer! välbehövligt : )
Hem och duscha och fixa sig lite, hade verkligen inget att ha på mig, men blev tillslut min gula klänning som jag förövrigt är jävligt less på!
Kom till tess vid halv 7, vi fixade oss lite mer och sen var festen igång ; )
har inte haft sådär kul på VÄLDIGT lääänge. tack <3
Erika och Emelie, tack för att ni lyssnade på mitt deep talk, det behövdes =) Tack vare vårt prat så kommer jag klara mig utan er dessa helger ni är borta : ) <3

Kvällen avslutades med lite för mycket alkohol och Boddan med hela gänget.
Den här kvällen behövde jag, tack för att ni finns. Jag älskar er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0