look deep inside yourself before you blame all others.

Var längesen jag skrev nå seriöst och långt här, och just nu har jag VÄLDIGT lite att göra så kan ju passa på : )
dagarna rinner iväg, och helgerna går ännu fortare. Snart tar jag studenten?!?! känner mig som 12 än..
jaja, ska bli så jävla skönt att få gå ut och slippa skolan ett tag, ta ett sabbatsår och sen kanske plugga vidare igen, måste ju ha liiite utbildning om jag ska göra nå annat än att bara jobba på ica, haha  (no offense wolls)

Skolfoto imorgon, och våran klass kunde som vanligt inte komma på något tillsammans.. killarna ville att vi skulle sitta baklänges?! hur jävla kul är det? inte alls. haha men då sa våran lärare att man måste visa sitt ansikte, så blir en slaggis bild (just för att vi inte kom överrens).  Vem vet, kanske vi kommer börja slaggas på riktigt? ;) haha skulle då inte förvåna mig =))
Nä, vi är faktiskt en bra klass, kanske lite för pratglada ibland, men det gillas, och kommer låta bäst på vagnen :D SPE06!!
Juste, vi har redan fått beställa studentsaker, eller var redan förra veckan : ) kändes lite knas, nästan ett helt år kvar tills vi går ut, och får redan beställa sakerna? men kul var det ; )

Händer väl inte så mycket annars i mitt liv, sover äter och går i skola typ! vilket kul liv man har ;s

Volbeat - Still Counting
David Cook - Billie Jean
BRA LÅTAR!!! värt att lyssna på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0