No matter what it's gonna take I gotta make this move..

jag försöker, tro mig. kanske inte går allt för bra och ni får höra på mitt tjat dag ut och dag in. Men det känns bättre att få prata om det än att sitta tyst och bara må dåligt inombords. Men nu vet jag att ni är less på mitt tjat och jag ska verkligen ta mig i kragen och försöka!!!! kommer inte vara lätt, men allting är värt ett försök =)

Dagen började med specialidrott, eller jag och emelie tog närvaro och for med bussen hem lika fort ; ) drog en pnap på soffan och lagade lite käk. Drog in mot stan med bussen som gick halv 12, mötte upp sandra så hon fick köpa sin förbannade plattång ; ) haha.
Hade organisation och ledarskap för första gången, fattade inte så jättemycket, men det kommer väl. Svenska B uppgiften vi har är helt jävla störd.. aja, skönt när det är över : )
slutade vid halv 4, drog hem och la mig i sängen och såg NYA one tree hill och gossip girl, var APbra ; ))
kan ju säga att jag är ganska fast vid dom där serierna!

är less på min mobil.... går fan inte att ringa eller ta emot samtal, eller man hör inte ett piss för det står att handsfreen är i, men den är inte det? den kanske börjar se sina sista dagar :// var nog sen den fick sig ett dopp i harads =)
tur att det funkar att skicka sms iaf, annars hade jag dött!!

förövrigt så är metallicas nya skiva Death Magnetic JÄVLIGT BRAAA!!! har nött den hela dagen ; ))

<3 you're one of a kind.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0