paradise!

Ja, hemma från världens underbaraste resa med två av mina bästa vänner! finns så otroligt mycket att säga om resan, men väljer några få ord. DET VAR BÄST!!!!
Allting kanske inte gick som det skulle och vi kanske inte höll sams hela vägen ut, men den där resan behövde jag verkligen, även fast det kändes ännu tyngre när jag kom hem.
Träffade mycket underbara människor och det var underbart väder : )) nästan för varmt ibland, tror det gick uppåt 50 sträcket på termometern, i solen då. På kvällen var det allt från 30-35 grader, ganska lökigt ; ) men inte hindrade det oss från nå : )

What happend in alanya, stays there ; ))
den som vill veta nå får fråga, orkar inte skriva allt här, men kan bara säga att det var så sjukt underbart att få komma iväg från den här jävla hålan, hade gärna stannat längre, slippa tänka på allt skit osv. Nej, snart drar jag igen!!! : ))


can you look me in the eye, and tell me why?




Sara, Kalle, Tess, Tim, Jag : ) väldigt trevliga killar från uppsala!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0