pleeaase

ååå, kan inte min mage bara bli bra?!?!? krampar som fan och jag kan knappt gå, och INGENTING hjälper ;/
aja, kanske går över nån gång, kan man ju hoppas iaf. blev ingen skola för min del idag!

Gårdagens träning gick faktiskt jävligt bra för min del, konstigt nog =) annars hände det väl inte så speciellt mycket, förutom skola då.
Har rätt tråkigt liv nu för tiden, den består av: Skola, hem och äta, träning, äta, plugg, sova. svinkul liv, not!!
Tur att skolan snart är över, det enda jag kommer sakna är alla vänner, men resten ska bli såååå jävla skönt att slippa : )

Var american pie 2 igår på tv, fyfan vad bra den är :D hhahaha

Idag äre träning som gäller, taggad till 1000 ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0