yoyo

Har haft bloggtorka väldigt länge nu såg jag. Men känner att jag inte haft något vettigt att skriva, inte för att jag någonsin har det men nu har det varit extremt =) haha

Igår var en händelserik dag iaf. Var med Macke och såg Älvdalen lira lite fotboll. Dom förlorade alla matcher vi såg men blev ändå sugen på att spela, jag har aldrig varit sugen att spela förren nu, vette tusan vad det är med mig =)
Macke skjutsade hem mig så jag fick hämta grillgrejerna och sen begav vi oss till TESSS.
Slutade med att alla skulle supa förutom jag, så jag drogs med i strömmen och for hem och hämtade lite grejs.
Sen kom Webbo med ännu mer, så blev kanske lite för mycket. Ice fick avsluta kvällen.
Hade faktiskt jävligt rolig kväll, längesen jag hade ett leende på läpparna så länge!! : )

Har idrotts inlämningar till imorgon så ska finslipa lite på dom, sen ska jag bara ta det lugnt. Mitt huvud mår som det förtjänar om man säger så =) hahaha.

Nåja, en uppdate har ni här iaf, ni får nöja er med den ; ) BYYYYYYYYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0