A broken man and the dawn

Träningsvärk i mina biceps, jaaa!!!

Igåkväll gjorde jag inte ett pisssss! såg lite tv, High School Musical 3 och sen somnade jag så sött vid halv 1.
Vaknade vid halv 9, svinpigg. Skönt att få sova tills man vaknar och slippa ställa klockan. Var meningen att jag skulle och kolla balklänning idag, men fick inte med mig någon så det sket sig, inte så kul att fara och kolla sånt själv =) haha får bli på måndag istället.

I kväll blir nog också en slapparkväll för mig, var rätt sugen på att gå ut ändå, men nej =) håller mig duktig ett tag till tror jag!

Väntar på mamma och pappas gomat nu. Pappas potatisgratäng är G O D A S T : )))

Ska göra lite vettiga saker nu, som städa mitt rum :) BYYYYE


You will always be in my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0