bläblääääää

Usch vad jag är less på detta väder. Man ser inget när man går och det är KALLT!!! klarar inte av att bo här, är för känslig för kyla för det här, blää. Plusgrader och sol, det gillas : )
På tal om plusgrader och värme så drar vi snart till Turkeeey! =) Fast hade hellre dragit till thai, men bättre än ingenting så ska inte klaga. Man är då brun och fin till balen då (kan man ju hoppas iaf). 

Kvällens planer är Step in 19-21. Hem och plugga, sen slockna framför tvn =) Börjar bli ganska van att mina kvällar ser ut såhär, men det är sista terminen nu så lika bra att jobba upp betygen lite, behövs : )

Food nu sen ska jag bege mig mot stepppen!
Tjoohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0