brr

Är det meningen att man ska gå och frysa ihjäl i detta land nu ? är nästan så att man måste gå med jacka inne, fast det måste man fan göra i skolan. Är minusgrader där inne, jag lovar!
Den här kylan gör bara att jag drömmer mig bort, mot varmare grader, myyyys =) Hade inte tackat nej om vem som helst kom och frågade mig om vi skulle dra utomlands, så mycket vill jag bort!!!!!!! Thailand nu, åååh. Tänk att få ligga på en strand, bada och bara njuta av det underbara vädret. Usch, börjar fan gråta snart så ska inte fantisera något mer när jag ändå vet att det inte kommer bli till en verklighet. Men att drömma är aldrig fel :)

Lugn kväll för mig ikväll, önskar att jag hade körkort så man kunde ta sig nån jävla stans i den här staden!! men snart så =) nu får jag nöja mig med att anpassa mig till bussen..

Har inget mer vettigt att skriva så ska nog lägga ner nu och gå och se lite Miami ink, dreggla lite över Ami ; ))

Pusss


Hade inte tackat nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0