..

Åhh vad jag inte tycker om att må dåligt, speciellt inte när man inte vet vad orsaken är.. Aja, blir väl bättre nån gång förhoppningsvis.

Fredagen den 13e gav mig faktiskt inte så otur som jag trodde, förutom på spinningen.. jaja. Umgicks med mina underbara vänner på kvällen, spelade spel och bara myste : ) Vi är med varandra alldeles för sällan!

Tro det eller ej, i lördags så pluggade JAG?!?! till typ kl 10 på kvällen, sen kom nå grabbs som vickan kände och hämtade mig, vi for runt lite överallt. Sen drog jag iväg med Jocke, Ryding, Adolf och Wollan. Vi lyssnade på smurfhits halva natten och gjorde hamburgare kl 3 på natten ; ) gott var det ! haha

Nu ska jag plugg lite organisation&ledarskap sen slagga : )

I MISS YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0