hihih

Jag tycker verkligen inte om söndagar, det enda man gör är att man går och väntar på att det ska bli måndag.
Söndagar måste vara den segaste dagen också, när man kollat på klockan och det känts som att det gått flera timmar,
har det i själva verket bara gått 20 min.
Min söndag har ändå gått rätt fort. Har varit och tränat, sett Beck osv. Snart läggdags : )

Satt och kollade på gamla bilder idag, gamla minnen som aldrig kommer försvinna.
Det finns något unikt med varje bild som tagits, oavsett om det är positvit eller negativt.
Satt och drömde mig bort till bilder från Thailand. Vet att jag tjatar, men vill verkligen åka dit,
speciellt när vädret här är som det är, just nu vräker snön ner. i Thailand lyser solen, eller nu är det natt men.
Jaja, drömma får man ju alltid göra, men min dröm blir kanske till verklighet i jul ; ))

Imorgon är det COMBAT, har saknat det. Även fast jag bara varit borta 1 gång från det, kanske börjat bli beroende?
haha det vore ju ändå för illa, men det är så förbaskat kul så =)

Nu väntar sängen, ska dejta kudden ; ))

Aldrig älskade jag dig så djupt som när jag höll på att mista dig.


Hade inte suttit fel att få ligga på en strand och glassa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0