ja ni..

Nu sitter jag här, min sista timme som 18åring, fyfaaaan så illa det känns. Mår typ dåligt, har ångest osv. Vill inte bli gammal, är rädd för att bli äldre. uschusch..

Näe nu från något dåligt till något bra! Wollan övertalade mig att festa igår, tack för det för jag hade en väldigt rolig kväll =)) Var först hos tess och spelade lite spel mm, sen drog vi på ice( DET SÖÖÖG, som vanligt). Fick skjuts hem av nån kille. Pratade i telefon till kl 5 imorse, var nog bra så man fick nyktra till så man inte var så sjukt bakis imorse.

Låg i sängen och såg film halva dagen typ, sen drog jag och tränade med Anna och Emelie : ) Jävla kärringjävel som var där, klart som satan att man måste få prata då man är och tränar, idiot!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag njuta av mina sista 44 minuter som 18 åring.. och jag ska verkligen NJUTA, som om det vore det sista jag gör =) 

Pussgodnatt ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0