jaao

Nu är man hemma i "söder" igen, känns lite underligt måste jag säga.
När jag kom hem kändes det som att jag varit ifrån mina föräldrar i flera veckor fast det bara var 4 dagar.. haha knas =)
Skönt att vara hemma ändå men har varit en väldigt rolig resa, tänker inte berätta något här för då kommer jag få sitta hela kvällen, så kolla in bloggen vi haft med oss under resan: Fjallpatrullen.blogg.se. Där står ALLT =)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se vad kvällen erbjuder, är rätt trött så blir en tidig kväll : )
Får hoppas att jag får lite besök så jag inte sitter ensam här hela kvällen, men det blir nog bra.

Har ni inte lyssnat på Nickelback och 3 doors downs nya album så ladda hem dom nu, sjukt bra!!!

Nu ska jag kolla lite tv med mami och papi : ) myyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0