jahapp..

Ja då var det dags igen, jag som inte haft några problem alls med mitt FINA knä på senaste.
Men såklart då allt går som man vill, så händer något som vänder det hela.
Ja, jag vred till äckelknäet i bussen idag, en haltandes Rebecka kom in i skolan efter det, och haltandes är hon än.
Usch, träningen gick väl sådär, var lite begränsad men behövde då inte hoppa av iaf. tur det!

Lov imorgon, så jäääävla efterlängtat!! Ska sova, sova och sova hela lovet typ.
Blir att fara på NK lektionen imorgon, sen ska jag strosa runt lite på stan innan träning : ))

Nu börjar jag bli trött, efter 30 minuters sömn inatt + två träningspass så kanske det är förstående =)

Godnatt!

You're my best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0