Love is not a fight

Fy in i satan så trött jag var imorse, men pallrade mig ändå iväg till skolan för en lektion på morgonen (har hål från 9.45-14.05, rätt så surt). Jag och Emelie tog bussen hem halv 10 i kylan, brrr.
Gick och la mig direkt och vaknade upp vid kvart i 1, ville verkligen verkligen inte stiga upp men tvingade mig själv för har bestämt att jag inte ska skolka lika mycket som förra terminen =) MEEEEEN när vi väl kom till skolan så var ju förstås inte våran lärare där, sjuk antagligen. Där rök mitt fina humör för dagen!
Fast då gick vi in till stan och fikade och jag betalade av lite av studenresan, inte mycket kvar nuuu ; )

I helgen blir det att se skotercross i Måttsund på fredag.
Troligtvis blir det Jokkmokk med Anna, Lisa, Jocke, Ryding och Adolf på lördag =))
Skönt att ha planerat klart i tid och inte samma dag : )

säängen väntar på mig nu, pussgodnatt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu har jag bara 3000 kvar att betala ;p haha !

Have fun in Jokkmokk!

2009-02-04 @ 13:55:47
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0