PLEEASE

Hur får man känslor att bara försvinna sådär? är ganska så less på att dom ligger och nöter där utan att försvinna, hur mycket jag än försöker, har gått ganska så länge nu så tycker det borde försvinna snart?

Jaja, inge depp här nu! JAG ÄR KLAR MED MITT PLUGGGGG :D första gången någonsin tror jag som jag inte har suttit uppe halva natten för att plugga till ett prov. Att jag pluggade i lördags gjorde nog susen tror jag, måste nog göra det fler gånger ; )) så jävla skönt, ska lägga mig tidigt så jag är riktigt utvilad. Hatar dock att kliva upp före 7 på morgonen och halvdöd fara till skolan.. Meen, om man ser det på den positiva sidan så har jag inte ens ett halvår kvar att fara till Björknäsgymnasiet, kommer ändå kännas rätt tomt.. Tror Tommy sa att det var 59?!?! skoldagar kvar eller något sånt, shit!!

Dagarna bara rullar förbi nu, på onsdag åker jag, Emelie och Wollan till Abisko för att göra vårat projektarbete. Arbetet är hemligt men ni kommer säkert få lite uppdateringar via min eller Wollans blogg, sen får ni ju se slutprodukten på skolan ; )) hihih vi kommer hem på lördag kväll!


Bamse och Valle : )))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0