h

Har du pojkvän? noep
Vilken hårfärg har du? brunett
Hur gammal är du? 19, för gammal!
Vad ska du göra ikväll? ska sova snart :)
Är du ofta seriös? haha njae ibland.
Gillar du att kramas? japp
Hur många biologiska syskon har du? inga
Har du utländska föräldrar? nej
Saknar du någon just nu? jopp
Mjukisbyxor eller Jeans? mjukisar for LAJF
Bada eller Sola? både och :)
Har du fräknar? några få
Favorit godis? choklad
Anser du att du är stark? nej
Är du kittlig? nej :(
Vad heter/hette din första riktiga kärlek? Marcus
Vad har du för mobiltelefon? sony ericsson w890i
Har den kamera? japp
Vad har du på dig nu? mjukisbyxor och mjukiströja
Hur mår du? mått bättre..
Vart har du ont någonstans? MAGEN
Vem kramade du sist? Bamse och Valle
Vem pussade du sist? -II-
Vem vet mest om dig? vet faktiskt inte =)
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? ingen aning
Tänker du gifta dig? ja det hoppas jag
Är du förlovad? nej
Har du något fint halsband? ja, ett vi fick från div 2, ett vitt hjärta : )
Är du bisexuell / homosexuell? neej
Tre namn jag lyssnar till: Rebecka, Rubban, Rebbe?
Någonting jag tycker om med mig själv: jadu..
Någonting jag inte tycker om med mig själv: finns fööör mycket
Detta är jag rädd för: döden
Tre saker jag vill ha varje dag: vänner, skratt och glädje :)
Tre saker jag absolut inte skulle göra: mörda någon, svika, vara dum
Detta tycker jag om att göra: umgås med folk, träna osv :)
Detta vill jag göra just nu: må bra i magen så jag får äta!
Bästa känslan: lättnad
Värsta känslan: ledsen, smärta
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: olika =)
Är jag kär just nu? nepp
Följande saker vill jag göra innan jag dör: resa jorden runt, jobba utomlands som reseledare, leva lyckligt och hälsosamt liv, hitta kärleken, få barn osv
Min käraste ägodel: min telefon typ
Något jag vill ha i present: BIL, körkort
Favoritkläder: vet inte : )
Favoritlåt just nu: Volbeat - A broken man and the dawn
Stjärntecken: vattuman
Favoritdoft: Paris Hilton - CanCan
Detta äter jag gärna: nå kött och pappas pottegratäng : )
Dricker helst: COOOLA :)
Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, Maldiverna, Hawaii, USA
Färg på mina ögon: alla möjliga
Min längd: 172 cm
Jag tror på: gud ; )))
Jag spelar: musik på min dator !
Person jag beundrar: Tess
Favoritcitat: People always leave
Udda förmåga/egenskap: vettefan?
Om jag vore ett djur skulle jag vara: vovve
Vad lyssnar du på just nu? Volbeat - Mary ann's place
Vad har du gjort/ska du göra idag? skola, tränat, legat i sängen..
Vilken är din favoritrestaurang? Sofias i Thailand, muuums :D
När badade du i en pool senast? minns inte :)
Har du varit med i någon skolpjäs? japp ; )
Vilken musikstil tycker du mest illa om? skrikmusik
Har du bestämt vad du ska rösta i valet? nej
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? jag är höjdrädd..
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand, Patong beach
Vilken är din favorit bland tecknade serier? finns för många :)
Kan du alla orden i nationalsången? kanske
Badkar eller duschkabin? badkar är mys, duschkabin är enkelt
Chips eller popcorn? popcorn!!!!!
Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
Klarar du att tanka själv? ja ; )
Vad var det senaste du handlade? minns inte ?
Kan man vara vän med sitt ex? ja, men har inte lyckats :(
Vem var det du besökte på sjukhus senast? mormor ;//
Hade du mycket hår som liten bebis? joo =)
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? välkommen till röstbrevlådan...
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? nej ?

Kommentarer
Postat av: Tess

<3

2009-02-19 @ 08:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0