wiiho

Sitter här i datasalen i samhälls och fördriver tiden lite, har hål till 12.20 så finns inte så mycket annat att göra =)
Har varit lite seg på att skriva här men har helt enkelt inte orkat, men nu kommer en liten update.

Dagarna bara susar förbi och det är bara 87 dagar kvar till Alanya nu.
Vet att jag tjatar om det i varje inlägg jag skriver men finns inte ord för hur mycket jag längtar!!
7 dagar i värmen spenderat med de bästa =))
Blir också sista stora grejen vi gör med klassen innan vi går ut och tar studenten.
Känns lite konstigt att ta studenten iår när jag inte har någon aning om vad jag ska göra efter den.
Sen alla klasskamrater, vad ska dom göra? Tänk att man kanske aldrig kommer få se vissa igen, usch hemskt!!
Ska inte tänka så nu, är trots allt ett tag kvar : ))

I går tog både Hanna och Matte körkort, faan. Tycker alla tar körkort nu, kanske dags att sätta igång med skiten nu?
Börjar bli mer och mer beroende av bil och är alldeles för less att anpassa mig till bussarna.
Eller varför inte skaffa sig en lägenhet i stan? fyfan så skönt det skulle vara : )
Slippa kliva upp före 7 på morgonen för att ta bussen, slippa ta bussen till träningarna osv.
Den som vill ge mig en lägenhet vore guld värd ; )

Aja, nu ska jag göra något vettigt, vet inte riktigt vad men det blir nog bra =)

Pussheey ;*



Kommentarer
Postat av: pjuuuuuuuuuuuuuuub

JAG ÄSLAKR DIG (L)

2009-03-01 @ 01:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0