yeeey

Ja ni, så kom den dagen då jag fick fylla 19, en ålder som är helt värdelös enligt mig. Är bara ett tecken på att man blir äldre och mer senil.. Är hemskt att jag redan hamnat i ålderskris, hur fan kommer jag reagera när jag ska fylla 30? usch, vill inte ens tänka tanken.
Dagen var faktiskt bra ändå, fick mig många grattiskramar, klassen sjöng väldigt fint för mig också  =)) Fattades bara att det skulle varit lite varmare och att bussarna inte kommer 20 min sent, då hade dagen varit perfekt i mina ögon!
Fick mig lite pengar när jag kom hem också, alltid välbehövligt! TAAACK : )

Nu kommer det lite folk och ska käka tårta här så ska gå och vara sociala med dom =)

Tack allihopa, igen :D Puss


Fick lite grattiskort, av mimmi och johanna : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0