yeyee

Har inte haft tid eller ork att skriva här på ett tag, men har hänt lite saker faktiskt.
Till att börja med så fyllde mamma fyllde år igår, grattis grattis : ) Vi treor från Björknäs drog också iväg på en arbetsmässa i onsdags, tog lite information om olika universitet och drog sen vidare mot stan! Målet var att prova balklänningar, och det målet uppnådde jag. Är sjukt nöjd över den, dock var den liiiiite dyr, men ska det var så ska det :)
Så nu har jag fixat det mesta inför studenten.
- Betalat av studenresan
- Köpt studentklänning
- Köpt balklänning och fixat balfrisör
- Studentmössan ligger på min byrå ; )
YEPP, vi fick studentmössorna idag. Så himla glad alla blev, var lite som julafton när man såg hur spända alla var för att se hur innehållet såg ut, fina var dom iaf =) Gör ju inte precis att man längtar mindre till allt nu.
Är 100 dagar kvar till Alanya, 119 dagar kvar till studenten!!
Det är sjukt vad tiden går fort : )

Ni får nöja er med denna uppdatering, ska gå och fika och se lite tv nu ; )))
Pusss


Jag och mina babes i fiket, Blondinbritta är fotograf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0