yeyeye

Vilken härlig känsla det var att vakna upp imorse i sin egen säng, slippa laga frukost åt 2 latkorvar ; )
och framförallt få sova tills man vaknar!! Trots det så vaknade jag kl 9, men var ändå helt utvilad, skönt.
Tror det var för att jag somnade rätt tidigt igår. Man blir helt slut av att vara i fjällen.

Igår när jag kom hem så stod maten på bordet, tuuuuuur för jag var verkligen vrålhungrig. Kycklinggryta och ris, mums =)
Sen gick jag och såg klart Patrik 1,5. hahaha.
Emelie ringde efter det så for vi och hämtade hennes syster och sen in till stan en sväng.
For hem efter det, var så jävla trött, slog på en film men tror jag somnade efter 10 min.

ikväll är det träning som gäller, det känns som att det var evigheter sen jag var på step in. 
Nu blir det att pumpa för fullt, mina muskler har fått vila alldeles för länge =)

Fjallpatrullen.blogg.se <-- Uppdaterat med bilder osv : )

You will always be in my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0