ALANYA <3

ÅÅÅH, jag vet inte hur jag ska beskriva resan. Så otroligt underbart. Har aldrig varit med om något liknande :D
Att åka med klassen var nog det bästa jag gjort på länge, vi hade så fruktansvärt kul allihopa :) SPE06 <3

Orkar inte gå in på massa detaljer, men den här resan är ett minne för livet som jag sent kommer glömma!
Bilder kommer in på facebook osv. Över 500 bilder har tagits så ni lär få se lite av våra upplevelser iaf  =)

So long suckers! : )

PUSSS


Bild från Kallax i väntan på flyget mot Alanya : )

Kommentarer
Postat av: Juekue

SPE+JUE :(

2009-06-02 @ 07:52:34
Postat av: KICKI

Turkiet var BÄST! :) Så sjukt roligt att träffa er där!

2009-07-28 @ 01:44:14
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0